HTML

Gery fél éve Huelvában

Sziasztok, ebben a blogban a huevai élményeimet kívánom megosztani veletek, remélem jól szórakoztok majd xD :)

Friss topikok

• G3Ry: @Eveline: okés, rendben Evelin, megbízom benned :P :D (2011.02.03. 16:12) 2.-3. nap
  • G3Ry: @X Thomas X: köszi szépen :D (2011.01.30. 00:58) Huelva kalandok előrész

Linkblog

2011.01.29. 23:35 G3Ry

Huelva kalandok előrész

Huhh hát sziasztok! megérkeztünk épen egészségesen, és akkor a sztori előlről:

Ugyebár elsőbbségi beszállással vettük a repjegyet, nem volt felesleges, viszont ha extra lábteret kértünk volna akkor az az lett volna, mert úgyis az érkezési sorrendben foglalnak helyet az emberek ott ahol akarnak. A repülő időben felszállt, néha volt kisebb-nagyobb turbulencia, de semmi komoly. A felszállás volt izgalmas, ahogy hirtelen felgyorsult a gép, még sosem utaztam repülővel, hát élmény volt, de csak a felszállás xD :D

Ha majd időm engedi, feltöltöm a képeket, meg a videókat, a le és felszállás is fel van véve, sajnos képek csak a repülőútról vannak, mert utána lemerült a fényképezőgépem :DNagyjából időben landoltunk Madridban, ez volt a legrosszabb rész a hirtelennyomásváltozás miatt, úgy fájt a fejem, hogy iszonyat. Miután landoltunk még kb 10 percig csak gurult a gép, szal jó nagy ez a Madridi Barajas reptér :) nem egy Ferihegy 1 színvonal, szerencsére. Poggyászra kb 10 percet kellett várnunk, és hát ezután jött a neheze. Elindultunk, a 8as metróval kellett jönni 5 megállót a végállomásig, de amíg elér az ember a metróhoz, leszakad a keze, kb 15 percig sétáltunk a 25 kilós+10kilós csomagokkal. Csak néztük a metrót, kb 1,5 percenként jár és össze sem lehet hasonlítani a 2es metróval. xD :D Ha valaki el akar ide jönni, akkor nézze a matricákat a falakon, h épp melyik metró felé tart, mert van 12 vonal. Öcsi természetesen bénázott, kitört a kereke a nagypoggyásznak, szerencsére csak az egyik, hnap keresünk vmi helyet ahol kaphatunk pillanatragasztót és megpróbáljuk megcsinálni. :D Aztán a 8as metróról átszálltunk a 6os metróra, ami körbe körbe megy, ahol van a választófal, ott az Andante 2 fele kell menni. Elindultunk, néztük qrva nagy lépcső (jah amúgy 5en jöttünk a 10 ZSKFesből most). Mondom: nah ne szopass, itt levinni? aztán jól kiröhögtünk sagát magunkat, h most megszívtuk, mire odajön egy néni és mutatja, hogy ott a hátunk mögött a lift, ami levisz xD persze csak a mutogatást értettük, mert ezeknek a spanyoloknak luxus az angol nyelv beszélése.. :D Aztán átszálltunk a 6osra, elmentünk 9 megállót, leszálltunk, hát ott már megszívtuk alaposan, mert iszonyat magas lépcsőn kellett felcipelni a bőröndöket, úgyhogy 2 ember vitt 1-et és mindig valaki lent maradt vigyázni, amíg a többiek visszaérnek. Fönt a lépcső tetején tanulmányoztuk a térképet tíz percig, majd elindultunk 1 irányba és csodák csodájára odataláltaunk a buszpályaudvarra. (kb. 1,5 óra volt amíg kiértünk a pályaudvarra a reptérről) Nah hát ott is volt gebasz, a SOCIBUS-os busztársaság irodája zárva volt, nekünk meg qrva gyorsan kellett 3 jegy a 22:00-s járatra, végül találtunk 1 másikat, ahol adtak olyat, természetesen az a csaj sem beszélt angolul, szóval ilyen mutogatós-makogós csevelyt váltottunk vele. Gyorsba vettünk kaját, de csak ilyen szendvicseket, rohadt drágák voltak, de muszáj volt, meg vettünk kólát (itt a spanyol coca colának másmilyen az formája, tök jó xD) Amíg mi vigyáztunk a cuccra, Ricsi és Attila felderítette a pályaudvart és megtalálták a buszunkat. Lementünk, megvártuk a 10 órát, szállnánk fől, mire a sofőr kérdez vmit, nézek rá, aztán egyszer csak kinyögöm: Huelva. Erre mutatja, hogy kerüljük meg a buszt és tegyük be a kézipoggyászt is. Gyorsan kivettük belőle a laptopokat és felszálltunk. Hát helyjegyes volt, Peti és Balázs egymás mellé ült, mert úgy szólt a jegyük, én meg egy spanyol fószer mellé. Hááát Jajj te Jóisten, aki látta a szökés c. sorozatot, annak el tudom mesélni, hogy hogyan nézett ki: emlékeztek arra a manusra, aki a börtönből szökött "szkófildékkel"? Akinek ilyen rohadt idegbeteg feje volt és később levágták a kezét és megölt egy dokit. Nah hát ez a fószer full így nézett ki xD Úgy aludtam (kb 1-1,5 órát összesen a buszon a 7ó20pből), hogy erősen markoltam a laptopom és a kabátom, nehogy behúzzon valamit :D De szerencsére normális volt, csak hülyén festett, amikor felvette a napszemüvegét hajnali 1kor és úgy aludt xDSevilla volt az első megálló, ott csomóan leszálltak és a manus is arrébb ült mellőlem, így volt helyem bőven. kb 5:25re beértünk a huelvai buszpályaudvarra, elkezdtük kisilabizálni, hogy hogyan jussunk el a hotelhez ahol most vagyunk, mert fingunk sem volt, hogy melyik utca hol van és hogy melyik busz vagy mi jó nekünk. Így vártunk taxira, rendes manus volt, alig beszélt angolul, de mondta, h 5 euróért elvisz hármunkat és a csomagjainkat. El is vitt, hát ez az út rémálom lett volna gyalog, szal jól jártunk, ő nem ütötte be az órába, mi meg alapból adtunk 1 euró borravalót neki. Kitett itt, bejöttünk, odaadtuk a papírokat, elmondta a manus (recepciós volt, de sztem ő volt a főnök is), hogy milyen a szoba, meg hogy mi hol vagyunk és holnap lesz focimeccs és rengeteg ember lesz az utcán, meg hogy nyugodtan beszéljünk angolul, az emberek kedvesek itt, meg hogy volt már vmi haverjával magyarországon 2 napra és örületesen jó buli volt neki. Az az egy szót jegyezte meg, hogy a good ass=popo magyarul xD alig birtunk elszabadulni, annyit beszélt, de télleg rendes volt, megkérdezte, hogy mit kérünk? kávét vagy frissítőt, szal balázs kért nekünk frissítőt és kaptunk kukoricasört. Meg egy térképet huelváról amin bejelölte a stadiont, hogy hova menjünk, stb :D Szal élménydús volt idáig az út. Peti kb fél órája fedezte fel, h mi a hibája a hotelszobánknak: Nincs wc kefe és a víznyomás olyan alacsony, h nem lehet lehúzni a wct, helyette ott van a zuhanyzócső, aminek megfelelő a nyomása xD nah idáig ennyi, még fürödni kell, meg sörözni, mert 1 óra és reggeli és addig nem fekszünk le, mert könnyen meglehet, h délután 5kor kellnénk és kajásak vagyunk xD

Majd még írok :)Legyetek jók és ápoljátok otthon a hagyományokat xD

2 komment

Címkék: első gery huelva

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.