HTML

Gery fél éve Huelvában

Sziasztok, ebben a blogban a huevai élményeimet kívánom megosztani veletek, remélem jól szórakoztok majd xD :)

Friss topikok

  • G3Ry: @Eveline: okés, rendben Evelin, megbízom benned :P :D (2011.02.03. 16:12) 2.-3. nap
  • G3Ry: @X Thomas X: köszi szépen :D (2011.01.30. 00:58) Huelva kalandok előrész

Linkblog

2011.01.30. 17:41 G3Ry

2.-3. nap

 Nah hát sziasztok megint!

Huhh hol is kezdjem, szóval tegnap reggel elmentünk kajálni ide az ebédlőbe, fincsi volt a kaja, ilyen önkiszolgáló feeling. Csinált a csaj nekünk pirítóst vmi cipószerűségből. Elég érdekesen mutatott, amikor félbevágta és rárakta egy futószalagra. Hát ez ilyen NDK korabeli gépezet lehet, faja nagyon, csak picit túljól megpirította a cuccot. Vettünk el az asztalról sonkát, 2féle szalámit, ananászt, meg ilyen kis gyümölcsöket, amik konzervben lehettek ezelőtt. Kár, hogy nem beszélt a csajszi angolul, pedig szívesen mondtam volna, h adjon még olyan cipót xD Kaptunk hozzá narancs juice-t. Amikor felkínálta a csaj, meg akartam kérdezni, h pénzbe kerül-e, hát nézett mint a hülye, mert nem értett. Megpróbáltam a debil szinttel is, elkezdtem mutogatni és mint vmi hülyegyerek mondtam neki, h money? cash? free? nah a free-n felkapta a fejét és elkezdett mutogatni vmi kajára és mondta és mondta, de hamar közbevágtam és abbahagyta. Választhattunk volna kávét is, de ez jobb volt. Mondjuk nem lehet vmi túl nehéz beszereznie, mert csak kimegy az utcára és letép 1 szemet a fáról xD Mivel ez volt az első reggelink a hotelben, ezért nem voltunk pofátlanok, beértük kevés kajával :) 

Kajálás után visszamentünk a szobába megdumálni, h mit csinálunk, majd elmentünk sétálni, hogy bevásároljunk és hogy együnk vmi meleg kaját. Hát a gebasz ott volt, hogy nem néztünk rendesen körbe, mert az első lehetőségnél elcsábultunk. Megláttuk azt a szót egy bolt felett, hogy telepizza. Ráadásul 50% volt kiírva. Bementünk, egy viszonylag szép csaj odajött a pultnál, megkérdeztük, h tud-e angolul, de nem tudott, de viszont odaküldte az egyik srácot az meg beszélt valamennyire. Elmondta a gyerek, hogy ma 50%os akció van, ha 2 pizzát veszünk. Hát rendeltünk 2 nagyot, az egyik sajtburgeres volt, a másik meg barbeque-s. 23.95eurót fizettünk érte, mert az volt a drágábbik, az olcsóbbik 21.65öst így nem kellett...de most gondoljatok bele...mekkora kibaszás már ez! xD átszámolva kb 6800 FT-ot hagytunk ott 2 pizzáért, de csak azért ilyen "keveset", mert a másikat nem kellett kifizetni...13000 FT 2 pizzáért kicsit necces, nem? Az a mák, h 3an fizettük és így tűrhető volt...mondjuk össze sem lehet hasonlítani a zöld ajtós pizzéria pizzájával, az kb. kutyakaja ehhez képest xD

Kajálás után nézelődtünk keveset, és közben találtunk egy szupermarketet, vmi EL Jugos vagy mittomén mi volt a neve. Iszonyat jó áron vannak ott a cuccok:2L Cola 1euro, 1fehér 0,5l Burn Day 1,34 euro, Nestle Aqurell 5L víznél 0,34euro/liter. A csokis Axe (igen Detti, majdnem ilyet vettem most) szívás volt, mert átszámolva 1000 FT volt.mondjuk nem csak ez az Axe hanem a többi is, de végülis maradtam az Axe-nál, csak nem a csokisnál xD Ki volt írva az Axe dezodorok elé, h Gratis mittomén mi. Odahívom a pultos csajt, mondom neki: do you speak english? és elkezdi mutatni, h egy picit. aztán elmondtam neki, hogy ami ide van írva az azt jelenti, h ha veszek 2t, akkor 3at kapok? erre ő: no no no és így mutat a vállára és elkezdte húzni az újját lefelé (megnyalta az ujját, kinyögte, h ooh és lecsolta magát vízzel, nah jó nem xD, pedig azt hittétek mi? xD) Szal mondta, h no no no és a jelbeszédéből azt vettük ki, h póló. Balázs megkérdezte, hogy Shirt? én meg: T-shirt? erre elkezdett bólogatni, és mondta, h T-shirt és mosolygott...Aztán fizetni akartunk és odahozatott a biztonsági őrrel egy kistáskát, de ordenáléan szarul néz ki, nah mind1...beletörődtem, h póló v. ing helyett kaptam egy szutyokratyi táskát. Jövünk vissza, mondom: bazz...csak 5 házzal kellett volna arrébb menni, mert ott a burger king...gyorsan megnéztük az árakat és megállapítottuk, h kb délben nyit és éjfélkor zár minden nap. 

Hazajöttünk, hülyéskedtünk, msn, facebook, otthoniakkal kapcsolattartás, minden volt. Csak kapcsoltunk, h úúú nem vettünk borotvahabot, meg sampont, szal öcsivel ketten kimentünk kb 11 körül, gondoltuk, h mivel éjszakai élet van itt, ezért hátha nyitva lesz az az EL Jugos. Hát a szupermarket zárva volt, de körül néztünk. Kiszemeltünk egy dohányboltot, ami zárva volt, de memorizáltuk a helyét, h majd ma (vasárnap) visszamegyünk és megnézzük van-e vizipipa. Kérdezősködtünk, de alig van vki aki tudna angolul itt, pedig iszonyatosan megjött a kedvem az angol nyelven való társalgáshoz. Alig várom már, hogy elkezdődjön a suli. Visszatérve: leszólítottunk valami manust, elég baljósan nézett ki..mondom neki angolul, h supermarket és hogy merre van, de nem értette, mutogatott a szájához és kérdezve mondott vmit. Azt vettem ki, h azt kérdezi, hogy enni akarunk vagy inni? hát mondom magamban: dikk ez hülye...hogy lehetne enni egy szupermarketban? mutatta, h menjünk vele, mutat vmi szupermarketet, elindult, 2méter után mondom: nevermind, thx we go there (=mindegy mi arra megyünk) és mutattam a másik irányba...tudjátok ki az a hülye, aki hajnali 1kor vmi gyanús embert követ...xD szal visszaindultunk öcsivel és megállapítottuk, h itt az a divat a csajoknál, h "ha elmúlnak 12, felvesznek vmi ribanc cuccot és kimennek az utcára feszíteni a miniszoknyával és a kivágott toppal". Nem mondom az idősebbek télleg jól néznek ki ilyen cuccokban...xD

Miután visszaértünk, még elnetezgettem, megcsináltam a blogot, meg akartam fényképet feltenni fészbúkra, aztáán hajnali 2kor le akartam feküdni, de a szomszédok miatt nem sikerült...ugyanis beindult a párzási időszakuk és elég aktívan csak annyit hallottam: uuhhh mmmm hmmmm ooooo uuuuuh mmmmm.... meg hogy mozgott az ágyuk de iszonyat erőteljesen... xD nah mind1, szerencsére a csávóka hamar felsült (30 perc után abbamaradt vagy csak én aludtam el), de nyugi lett végül :D

Ma reggel 9kor kelltünk, el akartunk menni az iskolaszövetkezethez, meg a suliba, meg venni egy-két cuccot, kb 10-11kor elindultunk, hát mondanom sem kell nem volt nyitva semmi...vasárnap van, valszeg ez az oka, de mi legyalogoltuk a lábainkat, csináltunk vagy egy 3 órás sétát, de olyanokat találtunk, h a suli egyik épülete, meg egy bikaviadalos aréna, aztán ahogy továbbmentünk vmi szegényesebb környékre értünk, hát nem tetszett, szal viszafordultunk. Balázs észrevette, hogy ki van írva spanyolul az útjelző táblára, hogy strand jobbra. Elindultunk, h megnézzük, hát strand nem volt, de autópálya az igen xD...Mivel betegek vagyunk és kell vmi innivaló a Coldrexhez és Panalgorinhoz, ezért vettem az egyik kisboltban egy 5 literes vizet nem túl drágán (a csapvízet elvileg nem szabad meginni, mert különben fosni fogsz tőle xD) aztán jöttünk haza. Megálltunk a Burgernél, hogy kajáljunk. Hát belülről burger volt, az ízek is. De a sebesség..tyűű ilyet nem b*sztam még...hát ez r*hadtul nem gyorséttermi lánc az tuti, 10 percet vártam míg az előttem lévőt kiszolgálták, utána végre sorra kerültünk öcsiékkel. Leadtuk a rendelést és még 20 percet vártunk a kajára...összesen 2 ember volt bent akik egyszerre vették fel a rendelést és sütötték a húst, stb...szép teljesítmény mondhatom...okés, hogy nyugisok a spanyolok, de ennyire??? xD

jóllaktunk, hazajöttünk, de szar a net a 6. emeleten lévő szobánkban, úgyhogy én feljöttem most a 8. emeletre és letelepedtem a folyosón a parkettára. Itt maxon van a wifi jelerőssége és 6 megabittel jön a net, még kb 1,5 órát itt leszek, aztán megyek vissza a szobába, mert akkorra merül le a laptop. :) 

Nah jók legyetek, megpróbálok hnap is írni ide vmit, hátha lesz vmi kaland akkor is :) 

4 komment

Címkék: második gery huelva


A bejegyzés trackback címe:

https://geryhuelvaban.blog.hu/api/trackback/id/tr962625698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

X Thomas X 2011.01.30. 17:54:41

ilyen helyi kis éttermek is vannak?
esetleg azok nem olcsóbbak?

Eveline 2011.01.30. 18:04:03

Héé én szoktam csapvizet inni, nem olyan finom, de nálunk otthon hajdú-biharban ezerszer rosszabb :D
További kellemes kalandokat! Asszem 3 nap után rájöhettél, h ideje lesz elkezdeni spanyolul beszélni ;)

G3Ry 2011.02.03. 16:11:39

@X Thomas X: nem nagyon vannak olcsók

G3Ry 2011.02.03. 16:12:17

@Eveline: okés, rendben Evelin, megbízom benned :P :D
süti beállítások módosítása